Портал Lawyer.ua - Lawyer.ua — віртуальна платформа для юристів та адвокатів для пошуку нових клієнтів, розширення можливостей професійної самореалізації та отримання стабільного прибутку при гнучкому графіку роботи.

Ви також можете налагоджувати комунікацію з колегами з інших регіонів для спільної роботи у різних куточках країни. Спілкування на порталі проходить у системі Бітрікс — зручне поєднання соціальної мережі та офлайн-офісу.

Крім того, Lawyer.ua допоможе зробити ваше ім’я впізнаваним! Розміщуйте свої експертні статті на порталі у розділі Блоги, а ми візьмемо на себе їх просування на сайті та в соціальних мережах. Зареєструватися
2847
ЮРИСТІВ І
АДВОКАТІВ
1
ОЧІКУЮТЬ
ПРОПОЗИЦІЙ
4344
ВИРІШЕНИХ
ПИТАНЬ
14489
КЛІЄНТІВ
ПОРТАЛУ

ПЕРЕВАГИ

Доступ до бази запитів на юридичну консультацію, яка щоденно оновлюється
Продаж власних пакетів послуг
Можливість розміщення статей та персонального блогу
Пошук юриста або стажера в будь-якому куточку України
Віртуальний офіс
Участь у всеукраїнському рейтингу кращих юристів та адвокатів

ІНСТРУКЦІЯ РОБОТИ НА ПОРТАЛІ

Зареєструйтеся та отримайте доступ до питань від клієнтів
Надавайте платні консультації
Отримуйте оплату за консультацію на свою особисту картку
Оплата комісійних порталу після того, як ви отримаєте гонорар від клієнта
Консультуйте, заробляйте та підвищуйте рейтинг на порталі
Продавайте готові пакети послуг за своєю спеціалізацією
Залучайте стажерів — помічників у будь-якій точці України
Зареєструватися

Кращі фахівці у листопаді

Експертна думка

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ (FAQ)

Чи обов'язково додавати фото та інформацію про себе? Фотографія і короткі відомості про себе значно підвищують довіру клієнтів при виборі фахівця, якому вони доручають свої юридичні запитання. У 90% випадків клієнти віддають перевагу реальним людям, яких вони можуть побачити. Рекомендуємо використовувати фото хорошої якості в діловому стилі. Неприпустимі фотографії побутового характеру, фото з відпочинку, а також зображення, на яких позує кілька людей.
Що таке рейтинг і як його заробляти? Рейтинг Lawyer.ua - механізм, що визначає кращих фахівців порталу, свого роду "турнірна таблиця", що постійно оновлюється. На позиції в рейтингу впливають два показники - кількість завершених угод і зароблених грошей. При виборі фахівця багато клієнтів спираються на результати рейтингу і віддають перевагу лідерам. Більше про Рейтинг ви можете дізнатися тут
Навіщо мені підключати платіжну систему? Платіжна система спрощує процедуру отримання гонорару за угоду. Після оплати гроші автоматично зараховуються на вашу банківську карту. Крім того, комісія порталу за кожну угоду становить 150 грн, а для юристів з платіжною системою - 100 грн.
Підключення мерчанта платіжної системи LiqPay надасть можливість клієнту оплатити вашу консультацію за допомогою карти Visa/MasterCard, Приват24 або платіжного терміналу. Для підключення на сторінці профілю, в редакторі персональних даних, в параметрах LiqPay необхідно вказати публічний і приватний ключі.
Щоб їх отримати:
  • зареєструйтеся в LiqPay: https://www.liqpay.ua/
  • перейдіть до вкладки «БІЗНЕС» та натисніть «ПІДКЛЮЧИТИ Інтернет-еквайринг»
  • введіть назву магазину «Консультації Lawyer.ua»
  • веб-адреса: lawyer.ua
  • ваш e-mail
  • виберіть категорію «Юридичні послуги»
  • виберіть, куди зараховуватимуться гроші (на карту або розрахунковий рахунок) і заповніть відповідні поля (в розділі Відшкодування)
  • скопіюйте отримані public_key і private_key (в розділі API)

Перейдіть на сторінку редагування персональних даних на порталі LAWYER.UA, заповніть відповідні поля і натисніть кнопку «Зберегти дані».
Після цього поверніться в розділ «Мої магазини» на сайті LiqPay. Тут ви побачите свій магазин, поки він в статусі «Активоване без відшкодування». Натисніть кнопку «НАЛАШТУВАННЯ».
В налаштуваннях магазину на вкладці «Загальні» вкажіть коротку назву магазину «Консультації». Додайте фото.
На вкладці «Checkout» на наступному рядку вкажіть ваше прізвище та ім'я. Тут обов'язково завантажте фото, таке ж, як ви встановили на порталі Lawyer.ua, щоб клієнти розуміли - гроші вони перераховують саме вам. Поставте галочку «Авторедірект: Перенаправляти на домашню сторінку» і натисніть кнопку «ЗБЕРЕГТИ». Після перевірки банком, магазин буде активований протягом доби. Зазвичай, протягом години
Як почати публікувати статті в блог? Перш ніж стаття буде опублікована в блозі, вона повинна пройти модерацію. Експертні статті, алгоритми дій для поширених проблем, кейси, коментарі до нових законів і законопроектів приймаються на inform@lawyer.ua. Статті повинні бути унікальними, авторськими, ніде раніше не опублікованими
Що робити, якщо консультація надана, а клієнт не закриває запитання і продовжує писати? Якщо клієнт хоче продовжувати співпрацю з вами, запропонуйте йому поставити нове запитання та оплатити його. Якщо ви надали вичерпні послуги в рамках отриманого гонорару, а клієнт так не вважає і продовжує вести переписку, повідомте адміністрацію порталу в формі зворотного зв'язку або електронною поштою inform@lawyer.ua Ми перевіримо історію вашої переписки, і якщо консультація була надана в повному обсязі, закриємо питання автоматично.
Що таке персональне запитання і чи можу я від нього відмовитися? Персональне запитання клієнт задає конкретному фахівцю, крім вас, його ніхто не бачить. Якщо, з якоїсь причини, ви не можете взятися за роботу, будь ласка, повідомте адміністрацію порталу в формі зворотного зв'язку або поштою. Ми переадресуємо питання іншому фахівцю.
Що робити, якщо клієнт оплатив консультацію, але я не можу її надати у потрібний термін? Якщо ви, з якоїсь причини, не можете надати консультацію в термін, ви зобов'язані повідомити клієнта і адміністрацію порталу. Якщо перенесення термінів не задовольнить клієнта, ви зобов'язані повернути гроші за консультацію.
За що портал може заблокувати мій профіль? Найгрубіше порушення - надання неякісної консультації або її повна відсутність після того, як клієнт перевів гроші на ваш рахунок. Така недбалість підриває імідж порталу. З недобросовісними юристами ми негайно розлучаємося.
Обмін особистими даними (номери телефонів, є-мейли) також заборонений, ваш профіль буде заболокований, проте тимчасово, на строк від декількох днів до місяця. Винятки становлять лише ті випадки, коли функціоналу порталу недостатньо для надання юридичної допомоги в повному обсязі. Запитуючи особисті дані або надаючи свої, повідомте про це адміністрацію порталу в формі зворотного зв'язку або в електронному листі.
Мене не вибирають клієнти, що робити? В першу чергу зверніть увагу на оформлення свого віртуального кабінету, чи всі обов'язкові дані заповнені, чи додана інформація про себе і фотографія. Всі ці "дрібниці" дуже важливі для людей під час вибору фахівця, якому вони довірять свою юридичну проблему на онлайн-платформі.
Щодня переглядайте нові заявки на сайті. Пропонуючи послуги, не лінуйтеся вибирати фрази-шаблони зі списку ("Так, ваше запитання можна вирішити. Надам детальну консультацію", "Складу письмовий юридичний висновок" і т. п.)
Грайте зі ставками. На перших порах можна трохи знизити ціну і попрацювати на кількість закритих питань, щоб зміцнити свої позиції в рейтингу.
Ви також можете написати адміністрації порталу на inform@lawyer.ua або в форму зворотного зв'язку з проханням організувати "прокачування" для новачка в соціальних мережах. Ми з радістю допоможемо - потрібно тільки ваше бажання!